Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2016 21:55 - НА ЖИВО ПО NEW TV: Цачева плаче в ефир!
Автор: vilinews Категория: Новини   
Прочетен: 595 Коментари: 0 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

С всичко мога да се съглася. Знам, че не съм красива, не съм толкова млада, не ме харесват, направиха разследване за дипломата ми....Това разтърсващо признание направи по време на дебата по БНТ кандидатката на ГЕРБ Цецка Цачева през сълзи.

 

Но да нарекат мен ляв кандидат при семейната ми история, при смъртната присъда на дядо ми през 1952 г. , за това трябва да ми се извинят, посочи тя. 

 

 

 

Престъпих думата, която съм дала на смъртния одър на баща си да не разказвам историята за дядо ми Иван Цачев и му искам прошка, посочи тя. 

 

Кандидатката на ГЕРБ разккри съкровената семейна история при подканата на водещата да разкаже за знакова среща с избирателите. 

 

Христо Марков ме попита: Вие ли сте внучката на Иван Цачев? Аз днес пристъпих синовното обещание и казах: Да, аз съм внучката на Иван Цачев. Научих след 10 ноември, че е убит, че през 1952 година е произнесена смъртната му присъда. Аз поисках отговор и потърсих сметка от моите родители защо са крили толкова години, за това че не знам какъв е коренът ни, каза още Цачева и повтори: "Не съм първа младост, не съм най-красивата, всички бяха срещу мен, имаше ли друг кандидат който да понесе толкова удари". Запазих коректния изказ, не съм си позволила да кажа лоша дума за опонент, категорична бе тя. 



Тагове:   бнт,   балотаж,   дебат,   Цачева,   радев,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vilinews
Категория: Други
Прочетен: 313173
Постинги: 1358
Коментари: 72
Гласове: 56
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930