Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2016 19:41 - Редакторът ни Вили: Искам да правя преврат на Янко и синовете му, заради Свиларски!
Автор: vilinews Категория: Лични дневници   
Прочетен: 486 Коментари: 0 Гласове:
-1



image 

Вилиян Петков, собственик и редактор на Информационна агенция ViliNews и NEW TV, в 19 часа бе разпитан пред Янко Вандов и гаджетата на Гошко и Цеци, че е забъркал пакости на него заради Цеци, които върти номера. Той реши да проговори сам , интервю от един и същ човек.

 - Защо сте решили да правите преврат на семейство Вандови?
- Защото да се отървем от тях, защото често мисля за Свиларски, семейството живее на ул. Отец Паисий 10, а ние сме на 13. Просто е шега преди изборите. Ами ако са избори, може, ако съм политик, щеще да изгоня оттук.
 - Наистина мислите ли, че правите пакости?
- Може би, каквото ли съм направил, всички приятели са ми ядосани, все така ми е глупав според селото.
 - Няма ли да правите глупости вече, ти стана голям мъж?
- Да! Няма да забъркам.
 - Майка ви, баща ви ли разбраха?
- Да, след като се появих пред Янко, и баща ми, и майка ми също разбраха.
 - Добре, да не говорим. Защо Свиларски ви е хрумнало?
- Защото Веси Свиларска е много красива, бих искал да живея до нея. Тя е на 25, на 10 декември прави 26, а аз съм на 13, на 31 януари догодина ще стана на 14. Другите свилари - не.
imageВеси Свиларска, снимка: фейсбук профила му


 - Ще гласувате ли, кой ще спечели изборите утре?
- ГЕРБ ще спечели. Те правят много хубави пътища за евромилиони, предпочитам България да си има жена президент. Аз съм малък, не мога да гласувам.
 - Какво обичате да правите?
- Да гледам детското филмче "Спондж Боб", да пиша, да гледам новини.

ИНТЕРВЮТО Е НАПРАВЕНО ОТ ЕДИН И СЪЩ ЧОВЕК. ПУБЛИКУВАМ ГО БЕЗ РАЗРЕШЕНИЕ.
Агенция ViliNews ще продължи да работи



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vilinews
Категория: Други
Прочетен: 310089
Постинги: 1358
Коментари: 72
Гласове: 56
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031